19.03.2018

łatwe,smaczne migdałowe ciasto na oleju...

4 komentarze:

Unknown pisze...

Witam. Czy moze zamiast olejku migdalowego mozna dodac wiorki kokosowe lub cukier waniliowy?

Danuta Magda pisze...

Ciasto jako baza, dodatki jakie lubisz, np. wiórki, rodzynki, owoce suszone, kawałki czekolady, orzechy itp., pozdrawiam

Unknown pisze...

Witam Danusiu! Szukałam szybkiego ciasta...i trafiłam w Smakerze na Twoje migdałowe. Super - pyszne! ale trochę zmieniłam...jak to ja. Dałam kilka kropel zapachu migdałowego - tak pół zakrętki, cukier waniliowy ze skórką pomarańczową, garść siekanych rodzynek i żurawiny. Polałam białą czekoladą obsypałam płatkami migdałowymi i siekanymi orzechami włoskimi i starłam (póki biała czekolada była ciepła) dość obficie gorzką czekoladą. Z tak prostego ciasteczka wyszła "perełka" . Piekłam 45 min. Dzięki za przepis. Pozdrowienia Krystyna z Gd - Orłowa

Danuta Magda pisze...

super dodatki dałaś,jak masz fotkę to pochwal się,pozdrawiam ze Wzg. Maksymiiana