23.09.2017

Lodówka - nowa nagroda z DS...

5 komentarzy:

Danuta Magda pisze...

Dziękuję i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Bardzo szczegółowy wpis, jestem na etapie zakupu lodówki, więc bardzo mi Pani pomogła ;) Mam jeszcze pytanko ; czy na lodówce zostają odciski palców?

Danuta Magda pisze...

Witam, jeśli dłonie są suche, nie tłuste, czyste to nie widać odciskõw palców, jak gotuję i w trakcie otwietam lodówkę to ślady ale łatwo się czyści...ja mam swój domowy płyn do czyszczenia blatów,indukcji,z wierzchu szafek,lodówki,piekarnika...do butelki po płynie do szyb wlewam szklankę octu 10%, 2 łyżki płynu do naczyń np ludwik,i do prawie pełna wody z kranu...płyn długo może byç w butelce i dobrze czyści, odkaża bez zbędnej chemii..po spryskaniu ręcznikiem papierowym do sucha wycieram...

Anonimowy pisze...

Dziękuję za szybką odpowiedź :) Czy jest Pani ogólnie zadowolona z lodówki? Kupiłaby ją Pani jeszcze raz? :) Przepraszam, że tak dopytuję, ale lada dzień musze zakupić lodówkę i musze się w końcu zdecydować na jakiś model.

Danuta Magda pisze...

Jestem zadowolona z Beko,vicho chodzi, przy odmrażaniu a robię to2x w roku szybko odmraża się, mam również tej firmy pralkę na 8 kg i drobne agd...