2016-01-02

chrupiące skrzydełka i kawałki podudzia na szybko:Airfryer hd9240/30

Składniki:


skrzydełka kurczaka 4 sztuki, kawałki podudzia kurczaka 4 sztuki papryka ostra 1 łyżeczkaka, olej rzepakowy 1 łyżka, pieprz mielony 1/2 łyżeczki


te pyszne porcje kuczaka przygotowałam w urządzeniu do testowania z Platformy Ambasadorskiej Philips "strona jest TUTAJ"

otrzymałam do testowania Airfryer hd9240/30 "kliknij i ZOBACZ-Airfryer hd9240/30"

dla mnie po operacji żołądka urządzenie jest doskonałym pomocnikiem w dbaniu o dietę niskotłuszczową i zdrowe odżywianie również mojej rodzinki

skorzystałam z książki z przepisami, która jest razem z urządzeniem, duże ułatwienie choćby dla czasu czy temperatury obróbki, ja troche przepisy zmieniam "po swojemu"



skrzydełka i kawałki podudzia gotowałam z 15 minut w wywarze do zupy, po wyjęciu na talerz posmarowałam olejem i posypałam przyprawami na talerzu głębokim 18 cm, pasuje do kosza

Airfryer hd9240/30 ustawić na 200 C i po nagrzaniu /jest sygnał/ talerz włożyć do kosza i ustawić 15 minut

skrzydełka, podudzia są kruche, soczyste............SMACZNEGO!!!