6.02.2016

przepyszny "oszukany" sernik jogurtowo-twarożkowy:Airfryer hd9240/30

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mistrzostwo świata!!!!! Pyyyyycha!

Anonimowy pisze...

To jest niebo w gębie! Czy ja mogę udostępnić Pani link na fbukowej stronie grupy użytkowników frytkownicy beztluszczowej?

Danuta Magda pisze...

Dziękuję, można udostępniać, pozdrawiam 😙https://babiedolygdynia.blogspot.com/search/label/PHILIPS-TESTOWANIE-Airfryer?m=0

Anonimowy pisze...

Oj super! Podziele się z przyjemnością , bardzo polubiłam Pani przepisy! Pozdrawiam pychotkowo!

Anonimowy pisze...

Mam pytanie : Kiedy dodać olej i co z białkami z jajek?

Danuta Magda pisze...

Olej z twarogiem, białek nie dodajemy, tylko żółtka 😙

Anonimowy pisze...

Szczerze mówiąc ja ubijam jajka z białkami ( tak jest w innym Pani przepisie na sernik z bananami chyba i wychodzi świetnie.

Anonimowy pisze...

Pani Danuto czy może mi Pani pomoc mam syna na diecie nisko tłuszczowej po operacji serca. Proszę o kontakt na Facebooku dziękuję